January 26, 2013 @ 11:33 AM + comments
Why?

Selamat Sejahtera sekalian makhluk di Bumi.

Belajar sesuatu bila kita dah dapat sesuatu. Dan itu yang Tuhan dah rancang. Hidup sangat sakit jika too much expectation, too much hoping, and yet too much care. Bermacam-macam standard yang dah disediakan. Semua kena follow. I mean semua kena ikut procedure.

Macam buat drama. First, skrip. Lepas tu cari pelakon, prop, location. Shoot, cut, shoot, cut sampai la ke akhir drama/filem. Perlu berusaha. Ada rezeki orang suka, suka la mereka. Orang tak suka, maka jadi haters la. So boleh fikir tak pusingan tu? Bukan senang nak achieve.

Kadang-kadang, things you couldn't expect from the person you less expect. Some other reason, less respect. Awak kerja, kerja betul-betul la bro. You work with Government, but you curse Government. What for? Malunya. Rasa malu macam peserta Maharaja Lawak buat lawak tak jadi.

You're wasting your goddamn space for other people. Orang tua bodoh. Takde pedoman. I didn't see the fucking propose you were talking about. Semua ni during my session with them yesterday. Why making things so difficult. You tak dapat apa-apa pun bro.

Letih.






Labels: , ,





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira