February 12, 2012 @ 11:38 AM + comments
Put It Some More :l~

Hai. 

Apa apa yang berlaku mesti ada sebab. For the time begin, everything seems to be perfect. Tapi ada kita fikir kenapa kita buat macam tu, macam ni. Mungkin half of them fikir. Lagi half? Just let the time tell. Tak bercinta tak semestinya tak boleh kahwin satu hari nanti. Mana tahu, musim tengkujuh tak bermakna tak ada hari panas. Kentut tak semestinya busuk. Pencuri tak selamanya mencuri. Bila mana dah bercinta, batak pulak dah. Tak pernah nak cuba variasi dalam hidup pun susah jugak. Treat them same like others. Tak best.

Tapi apa yang penting yang kita perlu buat ialah, teruskan hidup. Doakan kebaikan masing-masing. Selagi mampu biarlah mereka rasa kebatakkan itu. Bila lagi nak rasa kan.


p/s: He went Genting without me. SAD :( Balik cepat ye sayang.


Labels: ,





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira