December 13, 2011 @ 7:36 PM + comments
Datang lah Tuntut.

Its a wedding again. and this is my quick update. Sebab aku dah mengantuk gilos babes dah ni. Last weekend pergi wedding Jamil, Jun's bro. Jom check this out.

Meet his friend, Sam Bunkface
 
Bagi setahun sampai rosak rahang pun tak habis bergossip dengan minah ni.

Bila la dapat pergi wedding diri sendiri. Dapat kena cop macam Jun pun jadi la. haha.

Will miss them all.

Wedding theme was secret. Hewhew,

Weh pehal aku punya nuffnang tak naik naik ni. Tolong lewww kengkawan oiii. I really need your kindly help. Hehe. Macam desperate gila pulak. Okay minggu ni minggu stressavaganva nak mampos. Tolong la. I need some rest. Dah biul otak ni. Fine, nak mengutuk orang dah sah tak berdaya. Everything seems so blur. 

Banyak benda nak cakap tapi tak mampu nak keluar kan semua. Rasa berat je. Okay bye thenn.

Labels: , ,





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira