June 30, 2011 @ 12:50 AM + comments
Today is Thursday. So?

Well, last day I enter my dashboard it was on Monday. Kalau tak silap aku. Hm.. bila aku datang balik ramai jugak yang dah bertukar layout. Hehe. Apesal ek. Semenjak dua tiga menjak ni nyamuk banyak gigit aku. diorang baru sedar ke darah aku ni manis. Fine tak nak kawan.

Minggu ni sesak. Nafas dah hujung-hujung. Nyawa pun dah nyawa ikan. Entah kenapa lah. Siak ah. Bosan nak fikir. Oh ya! Birthday Encik Badak ku. Happy Birthday. 27th June. Hadiah dari ku. Muacks. Okay geli.

Aku nak duit. Siapa boleh bagi. Bak datang ah. Jangan sampai aku langgar orang. Lepas tu aku curi semua duit duit orang yang aku langgar tu. Baru korang tahu langit tu kuning ke coklat ke hitam ke. Eh silap. Tu kulit.

Langit tu tinggi ke rendah lah!.

Jaga jaga Kak Timah.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira