April 17, 2011 @ 3:35 PM + comments
Easy.

HIDUP. Lima huruf tersusun rapi. Tiada senggang, tiada dengung, ihfak hakiki, idgham maal ghunnah, mahu pun izhar zhafawi. Semua nya tak ada. Sebut terang terang. Simple je. Tapi tak tahu ah pulak kan ada yang pelat sebutan nya. Semua di atas membawa maksud hidup ni benda yang mudah. Yang straight forward. Atau straight to the point.

So apa kita buat. Bila tak tahu bertanya. Bila lapar makan lah. Bila haus minum. Bila sakit makan ubat. Bila rindu jumpa. Cukup waktu solat. Rasa sesak nafas, tarik nafas lebih sikit. Rasa penat berdiri, duduk. Semua ni tak ada siapa pun larang.

Bersyukur dengan apa yang ada. And aku bersyukur dengan apa yang ada sekarang walaupun tengah jelous my brother dah tukar BB. Aku jugak bersyukur yang aku ada satu hobby yang best. Macam gambar gambar dekat bawah ni. Bila hidup ni da release. Dah tak ada kelas jadi ape yang susah nya. Kita buat aktiviti macam ni. Tak susah. Kan aku dah cakap. Life is simple. Don't make it double. Or prepare some troble. Macam kenal kan ayat ni. POKEMON.



LOVE,
ika

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira