April 15, 2011 @ 6:15 PM + comments
Aku Pun Nak Jadi Gadis Semasa Gak! Podahh.

Move depan dan belakang, Hidup aku kadang kadang atas kadang kadang bawah, aku sedar. Tapi kadang kadang aku rasa hidup kau great. atau mungkin kau pun rasa hidup aku macam tu. Tapi sama sama kita tahu, masing masing macam mana?

Kita student. Belajar berhari hari. Dengan benda sama berhari hari. Kalau nak cakap bosan, hari ke first pun aku dah kata bosan. Ini dah masuk 3-4 tahun. Kalau kita kerja nanti kalau macam ni jugak jadi nya mungkin kita mungkin tak rasa ada value pada suatu organisasi. And may be akan jadi macam aku ah. Tapi aku tak pernah kata yang diri aku ni loser.

Sometimes, benda yang kita cakap tu asyik benda yang sama je. So kita boleh assume dosa yang sama jugak. Kadang kadang rasa dah puas, tapi manusia ni tak pernah puas pun dengan apa yang dia ada. Aku bersyukur sebab aku tak tergolong dalam kumpulan tu.

Tapi....
Yang penting aku nak rumah empat segi lantai kayu dengan cermin besar dan pokok besar dan dinding yang diselaputi tumbuhan rayap. So apa kah tu?

p/s: Sebenarnya aku dah laaaaamaaaaaa upload picturessss dekat sini. Tapi aku asyik asyik simpan kat deraft je. So aku akan publish the next entry. And picturessssss anny aku pn tak upload lagi. Sorry. Assignment menguasai diri.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira