February 6, 2011 @ 10:08 PM + comments
A Study On.. (Bla Bla Bla..)

Balik je rumah yang nombor dua ni terus teringat pasal proposal. Kenapa aku risau gila. Cool sudeh. So sementara tunggu perut ni mengempis balik selepas memboyot aku pun luang kan sikit masa dekat sini. Lagi pun aku nak mandi. Tapi macam takut je sebab semua orang pun tak de kat rumah ni. Haihh dorang ni sesat ke. Tak jumpa jalan pulang ke. Yang ada Fasya sorang je.

 So besok dah start kelas macam biasa. Macam mana. Tegar ke. 

Dua orang dah sign dan tanda attendance da. Mira dengan Nik baru balik. Tau pun balik. Ingat dah tak sayang rumah da.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira