December 31, 2010 @ 8:46 PM + comments
Two Zero One One.

Everyone talks and talks about their brand new wishlist on this upcoming new year. What do you think of mine. I will never tell anybody. But only YOU. Yes you. Hehe.

Intro. Geli geloman siot. Yang atas tu aku tipu je. Ada jugak orang yang tak payah tanya azam dia. Dia akan kata "Azam aku sama je tiap tiap tahun sampai mati". Perlu ke? Okay fine. Mungkin terlalu crucial. Tak se-confidence orang yang spam komen kita kan. Tolong lah respect privacy orang. And bukan semua orang suka dengan apa yang kita suka buat. So stop it. Wish this in your new wishlist okay. Blah!

Oh yeah. Sentap hati mak nak. Bila kita pernah sakit kan hati orang, kita minta maaf. Bila kita pernah berhutang dengan orang, kita bayar habis habisan biar tinggal sehelai sepinggang. Bila kita sering kali dihantui perasaan bersalah pada seseorang, pohon supaya diredhai perkara yang lepas. Bila kita rasa kita lemah seadanya, berusaha lebih cekal lagi. Kita manusia biasa. Sentiasa kena adventure.

Aku tak minta apa apa sebagai list aku. Yang aku tahu aku nak terus kan hidup jadi orang yang berguna pada hidup aku. Mak dan ayah aku. Lepas tu aku nak bahagiakan suami aku nanti. Ape nanti pulak. Esok lah. Hehe. Okay serious. Nak kawan kawan aku bahagia dengan aku. Tak nak ada musuh musuh dah. Belajar bersungguh sungguh ya. Eh? Ni bukan list ke. Lebih kurang list je. Ehe.

Jumpa you guys dekat bunga bunga api malam ni ye. Gerak dulu. Bye.


p/s: Entry sambil pilih lagu untuk burn dalam cd nak kasi emak aku hadiah tahun baru. Hope beliau suka.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira