December 4, 2010 @ 10:20 AM + comments
Award.



Okay. Award. Aku pun jadi awkward. Hehe.


Hello,
Afternoon semua. Hari ni aku dapat award lagi. Award ni hasil kreatif dari si botak (tah siapa lah). Lepas tu. Aku di tag oleh Encik Mimi. Ehe. Miss Mimi lah. Jangan marah ye Mims. Okay thanks sayang.

Ada soalan lagi tuhh.

Pemberi award di mata korang? Berikan pendapat dengan jujur :
A friend of mine. Dari diploma sampai sekarang. Dia baik hati. Tak kedekut ilmu paling penting sekali, sebab dia ni adalah seorang ANC. Hehe. Sorry Mimi. Angkat bakul kau sikit. Dia sentiasa happy sahaja. Best. Last, blog dia cantik. Pergi lah site visit.


Nama blog korang dan kenapa letak nama tu :
Nama blog aku IKA's. 's' tu melambang kan aku yang punya. HAHA. Ika tu nama aku lah. Takkan nak letak ikan kaloi pulak. Dahulunya nama blog aku lain iaitu CHANTEP's. Yang bermaksud cantik. Aku tukar setelah aku tidak lagi cantik seperti dahulu. Haha.


5 Perkara yang korang suka :
  1. Abdul Azim Hangit
  2. Eat
  3. Sleep
  4. Blogging
  5. Camwhore (haha percaya atau tak)

5 Perkara yang korang benci :
  1. Turbo wet
  2. Drama tv Si Capik
  3. Peniru
  4. Baca newspaper
  5. Perosak rumahtangga

Tag award :
Aku tag siapa siapa je yang baca entry award ni. Please do it. Sebab dosa kalau aku dah cakap aku tag siapa yang baca tapi korang tak buat. HEH.

































































Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira