November 3, 2010 @ 11:23 PM + comments
Kasihan Babi Itu.

Masa sudah sampai untuk bangun dan berfikir dengan positif. Sekadar ugutan dan pukulan yang aku terima mungkin, sekadar untuk buat aku lebih berani. Dan jugak membuka mata aku. Tak kira kaya atau terkenal mana atau cantik tinggi lampai atau gemuk pendek boroi botak seseorang itu, kalau dia bodoh dan berfikiran kampung, sampai bila bila pun akan kekal macam tu. Takkan graduate dan kekal dungu. Sebut pasal graduate, aku dan rakan rakan seperjuangan akan melalui detik pertemuan graduasi graduasi yang masih fresh lagi. Convocation. Perak tempat nya. Tak tahu kenapa mesti situ. Entah.

Berbalik kepada bodoh dan kampung tadi,

Benda benda picisan yang setakat buat kita terbaring. Atau sakit dua tiga hari. Takkan effect kehidupan aku sepanjang hayat pun. Percayalah. Babi will always be Babi. And last forever. Dan aku yang manusia ni takkan lari pun bila nampak Babi. Aku akan kencing dan berak ke muka kau sambil gelak lega. Kasihan Babi Itu.






This is the pig that I mentioned just now. Pig don't talk to human. And pig will always talk to other pig. Village Piggy Pink.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira