June 2, 2010 @ 1:21 PM + comments
Skull. Terjemahan Untuk Tengkorak Hang.

Mungkin aku terlalu ikut kan emosi sebentar. Lari dari satu garis yang normal. Terlalu pesimisis. Mengarut pada keadaan. Najis betul. Sekarang aku tak perlu cabut bila terasa. Tak punk langsung. Mungkin perlu buang sikap stick to the bills.

Gelisah. Malam kelmarin aku tak dapat tidur. Pusing kanan. Pusing kiri. Pun resah. Macam ade mata yang meng'skodeng' aku. Tengok volume kipas dah terpasang impak maksima. Suhu bilik dalam keadaan baik. Aku baca doa tidur. Hati aku berdebar semacam je. Jadi, aku pun bangun.

Aku pakai seluar Jeans yang rabak kesayangan aku yang tak pernah aku basuh dua tahun, baju kemeja petak petak Goggles kaler biru yang aku beli dekat Mid Valley 6 bulan lepas. Dan aku butang kasi kemas. Aku sisir rambut depan cermin dekat lebih kurang 10 minit. Aku baring. Terus tidur. Sekurang kurang nya, kalau gambar aku kena tangkap tengah tidur aku masih dalam keadaan hensem, kacak dan bergaya. Okay, fine.

Gambar ni aku jumpa masa tengah kemas kini gambar dekat handphone aku. Miss korang ah. Miss jugak the smell of books dan file file tinggi susun atas meja. Masa petang petang nak pergi DM. Miss Miss Miss. Miss Universe. HAHA.




P/s: Rangkap pertama je aku cakap betul, yang lain tipu sikit sikit je. HAHA.







Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira