March 30, 2010 @ 2:40 AM + comments
Makcik Cleaner India dan Tuala Purple

Nak buat macam mana aku kena cakap benda ni. Runsing aku. Mari cerita kisah yang kelakar ni. Okay lah. Contoh kisah dia macam ni. Ada sorang budak darjah dua ni. Baru reti mengeja tapi dah buka tuisyen untuk kanak kanak darjah satu untuk belajar ABC. Dan satu kelasnya adalah ikut dia keluar dan dan anda boleh bertanya kan apa sahaja soalan pada cikgu tadi. Dan bayar lah yuran RM300 untuk keluar dan bertanya. Steve Mc Curry pun datang hari tu. Free je. Kau ni sekadar karipap. Haih karipap pun bukan karipap sedap sangat. Lain lah kalau karipap telur Ikea.

Come on. Benda tu bukan something that you can teach. It's luck band observation. Tolong lah. Duit tu boleh simpan beli makanan sampai lebam. Dan aku ulang sekali lagi. Boleh jadi kaya raya macam aku. Opss terlepas. Ha-ha?

Damn. Letih ah. Semakin nak habis semakin haru, kabur. Tiga tahun enam semester. Dan sekarang semester akhir. Ni last. Aku rasa macam susah ah. Aku mahu jadi comel dan hidup senang. Senang bukan maksud kaya. Sebab tak semua yang kaya senang. Aku nak senang. Tak ada masalah. Mungkin aku mahu jadi comel walaupun aku memang dah comel. Ha-ha?

Aku mahu jadi comel sebab aku dah kacak. Please bare this mind.

Entri aku ade unsur marah di atas sekali. Serious aku betul betul marah. Kalau aku itik dah lama aku kepit otak kau keluar dari kepala kau. Mungkin kau perlu pergi balik ke huruf A. Kena pergi balik ke nombor 1. Dan ingat balik asal usul kau.

p/s: aku nak upload lah. Ni ha kau. Si gemok. Dalam kurungan 'yang comel' tutup kurungan.








Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira