January 12, 2010 @ 10:12 AM + comments
Seoptimis Mungkin

Hai,

Dengan ini saya mengumumkan bahawa saya pelajar sem enam UiTM Cawangan Perak, ingin mengundur diri daripada mengaktifkan diri dalam segala games facebook. Busy. Sumpah busy. Minggu depan aku rasa kalau setakat tak cukup 10 assignment kena hantar baik tak payah jadi QS. Bukan QS saje, malah QS Part6. Alaa yang final year tu. Sumpah letih gila dohh.

Tapi.. Tapi ade tapi lagi. Kerja satu tak sentuh. Rasa pagi yang amat gemok. Sepanjang aku dekat sini, da banyak benda aku belajar. Tahun ni saje aku da pandai masak nasi dalam rice cooker yang akan di makan oleh empat orang budak 'line up'. Line up ni adalah nama yang unik pernah aku dengar. Dan ia juga diberi oleh ahli ahli wonderpret. HAHA.

*Sambungan dari atas.
Dan dengan ini jugak aku tak sabar untuk tunggu Jumaat, Aku sayang Jumaat. Sebab dengan Jumaat aku kan terbang berjumpa rumah yang paling terbaik. I salute you rumah. Dan ini adalah satu perasaan yang agak emosi. Aku kesal dengan perangai kau. Kau baik, macho, tapi kenapa kau tak ade pendirian sendiri. Kalau kau baca post aku ni, aku harap kau tak marah. Sebab sampai kan style bergambar pun kau boleh nak tiru. Memang haram jadah.

Kau tolong lah ubah semua tu. Kau da tua. Bukan budak budak lagi. Tahun depan dah boleh pergi mengundi. Tah ape masalah kau. Agak nye mak bapak kau dulu pun macam tu gak kot. Malas dohh aku nak cakap pasal benda makhluk yang menyakitkan sanubari aku.

Benda memang simple. Kau just tolong ade pendirian sendiri. Dan jangan jadi Copy and Paste. Jangan. Jangan langsung kau ingat istilah tu. Boleh tak. Hampa betul kalau mak bapak kau tengok kau macam ni.


p/s: Eh kat FSPU ade derma darah lah.

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira