December 12, 2009 @ 11:52 PM + comments
Corak Akhir December Kuala Lumpur, Malaysia

Yeahh,

Biasa ukur bangunan Pavilion. Tak pon KLCC. Tapi tibe tibe hari ni ukur bangunan Sogo. Lain dari lain. Ah biasa ah. Tiang always different with others. Tapi prank semak smart macam luar biasa. Malas lah nak cakap banyak. Sebab tengah upload gambar Tetiang. Tah bile lah nak siap. Malam ni busy sikit tenet. Tak tahu mengapa. Tak ape lah. Aku duduk membaca Junk sampai larut malam. Opss. Perlu ditambah. Membaca Junk sehingga larut malam sambil ber-blogging dan menunggu gambar di upload. Heee. Okay.

This is the real real Tiang
This is the real Tiang


Eh bersua kembali lah Sungkai ni.


Keadaan Zanna tak dapat dikawal.


Gambar ni paling berkesan. Mungkin sebab gila gila kot.


Bangga aku tengok gambar ni dohh. Percubaan self-timer yang paling berhasil sekali.


Laagi sekali separuh. Sape punya kerja lah ni.

Tamat sudah. Aku malas da nak upload. Ngantuk sudah ni.

p/s: Haishhh susah betul lah nak jumpa korang ni. Setahun sekali baru dapat. Lepas ni jumpa mesti ada yang dah kahwin. Waaaaaa....

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira