November 30, 2009 @ 3:06 PM + comments
Sebab Kenapa Dan Mengapa Begitu

Hmm,

kenape ek.aku rasa srba salah pula skrg ni.tapi peduli ape.padan lah dengan muka.sape laa suruh cari pasal dengan chantep ni.daulat kau tahu.aku da beritahu ahli-ahli chantep yang lain.dan dorang pon setuju dengan ape yang berlaku.tapi aku pelik bila orang kate seseorang tu kejam bila buat perkara yang sama dengan apa yang aku da buat sekarang.tak ape.kau hebat ika.bagus dan terus kan.

sesiapa yang tak puas hati dengan keputusan yang aku buat ni boleh lah minta surat dari mahkamah dan dengan segera saman aku.aku tak kesah sebab aku tak bersalah dalam hal ni.PM (Pegi Mampos) Okay.tapi ape yang penting sekarang aku macam sedang menuggu azab maut yang bakal tiba.aku tau.tapi kenapa mesti aku yang rasa semua ni.aku nak gak orang lain rasa macam mane aku rasa.

dan paling penting, aku sekarang malas da nak buat kawan baru. *takde kene mengena.tapi dengar ni.pegi zouk, pegi sunway, masuk uni, malah ke kedai apek sendiri pon memerlukan aku membuat kawan baru dan aku aku malas doe.bosan dengan perangai manusia sekarang.aku tak bercakap mengenai sesiapa.sape terasa dia laa muthu itu.so aku memang tak nak dah ade kawan baru.fullstop.

tapi kan.aku nak gak cakap kenapa aku mesti tolak seorang atau dua atau tiga orang kawan-kawan baru.okay.

  1. Malas nak cakap camni "Hai,nama awak sape? Nama i ika. I stay kL. bla..bla.." sound like poyo kan. pura-pura budak baik konon. padahal perangai kau macam.
  2. Tak nak langsung dengar cerita sundal seperti "Aku dekan tiap-tiap sem tau" atau ni "Rumah i sebelah dengan rumah Maya Karin" atau yang ni "I punya boifren kan anak Dato' Yusof Haslam" atau "I rasa your boyfie suka kat I lahh" Penat ahh.penat..
  3. Then next aku malas bila nak beritahu peraturan dalam bilik.(kalau kat hostel arr kan peraturan yang aku memang malas nak mandi, lipat baju, pasang lagu kuat-kuat.) please okay.aku malas nak layan kau
Dah arr.malas pulak aku nak taip banyak-banyak. jam da menunjuk kan pukul lima.countdown nak balik je ni.tolong lahhh.





Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira