January 28, 2009 @ 6:36 PM + comments
I Support Good Grammar

Hi,

Hari ini aku terasa betul betul nak bersiar-siar hari ni. Tapi disebabkan aku bangun lambat tambahan kopak pulak tu. Terbatal lah niat. Aku tibe tibe teringat mase aku keluar dengan budak2 gila zaman kegemilangan sekolah dulu. Korang macam siamang dohh. Sampai kan Nabil cam kot baju monyet yang aku pakai tu. Dan paling penting, dia cam trademark gila semart semak kitorang. Bahahaha.




Gamba ni semua kelihatan agak tak berapa betul sikit. Harap maaf.


Memang best dohh keluar hari tu. Terima kaseh kepada Kechik, Wien, Jun dan Zana. Mereka sanggup meluangkan masa 'dating' dengan aku. Korang memang prank. Kepada Fasya, Chep, Aezan, Wani, Arab, Bebeh, Fana dan Nadya jangan jelous okeh. Hahahaha..



Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira