January 27, 2009 @ 3:41 PM + comments
Post Dedikasi Lewat Sikit Sehari, Masalah Teknikal. Mungkin.

Update? Tiada? Mengapa? Aku kena kidnap. Siapa jumpa aku tolong hubungi aku. Okay.

Aku nak pergi kelas pagi tadi. Tapi da lambat gila weh. Kalau pergi konfem kena marah. Silap silap kena berdiri luar pintu. Tak pon kalau alasan tertido Puan suruh pejam mata kat depan white board 10 minit. Gila malu. Macam Apiz.

Aku bangun, mandi, pakai baju, sapu mascara (jarang sekali aku begini-sekali dalam satu sem). Aku teringat yang Nik pergi makan dengan Ameng. Aku fikir ini semua ujian Tuhan. Aku pun terus kan niat untuk berjalan ke kelas. SEORANG. Berjalanan seorang diri seperti ini merupakan aktiviti yang aku buat setahun sekali je.

Aku capai beg, pakai stoking, masukkan ke dalam kaki kasut.

Aku bukak pintu.







ABCDEFGHUJAN !!

Labels:





Older Post | Newer Post
Profile

♥ IKA's ♥


I saw the best minds of my generation destroyed madness, starving hysterical naked



Socialis


Instagram



Archives





Credits




Buddyz

Aezan PFS
Aleeya
Atheera
Atrh Mhd
DyaYaya
Fasya
Hidayah
Idah
Liyana Fauzi
Maira
Meyra
Mimie
Sheira
Sheyfa
Syazana
Wanie
Wiwie
Sheira